donderdag 8 januari 2015

Klaar!

Het fijne aan opdrachten vind ik dat ik verplicht ben om een project af te maken. Ik heb nogal eens de neiging om een voorpand en een mouw te breien en dan laat ik het daarbij om vervolgens weer aan iets nieuws te beginnen. Mijn fantasie wordt niet meer geprikkeld, ik kan in gedachten wel bekijken hoe het er uit zal zien. Ik ken mensen die wel alles afmaken, ik heb daar bewondering voor.
Marloes is zo iemand http://marloeskreatief.blogspot.nl/

Het aan elkaar naaien, het in elkaar zetten van losse onderdelen tot een geheel, vind ik dan niet meer zo boeiend en vaak ontbreekt het mij dan aan discipline om het werk af te maken. Zo liggen mijn kasten vol onafgemaakte werkjes. Vaak zeg ik tegen mezelf: "als ik met pensioen ben, neem ik de tijd om dat te voorschijn te halen". Maar met het opschuiven van de pensioen leeftijd weet ik niet of het gaat lukken. Mijn ogen gaan nu al achteruit en je zult zien dat de motten mij dan voor zijn geweest.
Maar goed, de rode handschoenen zijn af. Ze kunnen naar de opdrachtgever.



1 opmerking:

  1. Ha ha ......ja dat pensioen dat wil wat maar daar kunnen we niet op wachten hoor ,inderdaad heb ik wel 6 werkjes onderhanden maar uiteindelijk komt het af ja het duurt even maar dan gaat het ineens achterelkaar .Maar ook ik moet mezelf af en toe verbieden om iets te beginnen weer ,neem nu de retro sampel van wieke van keulen super leuk maar ja toch maar even wachten ,en dan wil ik het met zelfgesponnen wol doen lijkt me enig .ken je hem al ....maar ja project handschoen is echt heel mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen